Schipper / kapitein

Wat doe ik zoal?

Ik verhuur mij als schipper/kapitein tegen een aantrekkelijk uurtarief in de passagiers-, plezier- en kleine binnenvaart. Ook voor bijvoorbeeld veerdiensten of andere ietwat alternatieve vaaractiviteiten kunt u mij inhuren. Neem hiervoor gerust contact met mij op.

Spitsenvaart
Passagiersvaart
Mijn toezeggingen

Hier kunt u van op aan !

Wat is het vaar-/werkgebied?

Ik vaar op alle binnenwateren van Europa. In de praktijk blijkt echter de meeste belangstelling te bestaan voor opdrachten in Nederland en België. 

De kosten?

Zoals reeds eerder omschreven werkt Ervaaren in het geval van inhuur schipper/kapitein tegen een vooraf afgesproken concurrerend uurtarief. 
Het tarief is hierbij afhankelijk van wat er gedaan dient te worden. Waar hebben we het over in uw specifieke geval? U kunt zich hierbij voorstellen dat varen op een binnenvaartschip tegen een hoger tarief geschiedt dan op een plezierboot. Wat voor papieren zijn er nodig voor de opdracht? Hoe lang is de opdracht? Hoe is de verdeling rust- en vaartijden? Het zijn allemaal parameters om tot een uurtarief te komen. Ik stel een dergelijk uurtarief voor u vast. U bent ten alle tijden degene die bepaald dat ik het daarvoor mag gaan doen natuurlijk. De klant is en blijft koning!

Mijn werkwijze?

Zoals bij alle werkzaamheden uitgevoerd door Ervaaren geldt ook hier: duidelijke afspraken maken en vertrouwd en degelijk werk leveren. Deze filosofie is van groot belang om volledig transparant te kunnen werken. Doorgaans geldt bij het inhuren van mij als schipper/kapitein dat er gewerkt wordt tegen een concurrerend aantrekkelijk vast uurtarief. Het principe uurtje=factuurtje dus! Alles binnen de gemaakte afspraken in de overeengekomen opdracht. Op elke opdracht zijn de algemene leveringsvoorwaarden van Ervaaren van toepassing, mits er eventueel in een overeenkomst duidelijk naar verwezen wordt dat er artikelen zijn uitgesloten en/of aangevuld.

U bent ook aan boord?

Soms komt het voor dat men mij inhuurt als aanvulling of inval terwijl men zelf ook (tijdelijk/deels) aan boord is. Dat kan natuurlijk. Ook hierover wordt dan gesproken. Dit ook weer met de bedoeling alles hartstikke duidelijk te houden en eventuele wrijving voor te zijn.